گروه کامپیوتر دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی گروه کامپیوتر دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی می باشد

گروه کامپیوتر دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی گروه کامپیوتر دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی می باشد

گروه کامپیوتر  دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی گروه کامپیوتر دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی می باشد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تمام مدارک مربوط به مایکروسافت
شامل :
Microsoft Certified Solution Associate
(MCSA )
این مدرک به افراد توانائی مدیریت شبکه های مبتنی بر سرور 2012 مایکروسافت را می دهد افراد برای بدست آوردن این مدرک باید آزمون های زیر را با موفقیت پشت سر بگذرانند: 
     70-687:  Configuring Windows 8
     Installing and Configuring Windows Server 2012 :70-410 
     70-411: Administering Windows Server 2012
     70-412: Configuring Advance Windows Server 2012 Services
Microsoft Certified IT Professional
(MCITP):
این دوره نسل جدید مدارک شرکت Microsoft (مایـکروسافت) می باشد. مدرک MCITP یعنـی داشتـن تخصص در مهندسی  شبکه های مایکروسافت. چنانچه افراد بتوانند موفق به اخذ این مدرک شوند ، مهـارت های لازم را در ویندوز سرور 2008 پیدا خواهند کرد و آنگاه می توانند در بازارکار ، در عناوین شغلی مدیریت  شبـکه ، مدیریت IT ، مدیریت امنیـت شبکه و  بالاخره طراحـی شبـکه ، مشغول به کار شوند.  در ایـن دوره  افـراد با کلیه جزئیـات مربوط به دسترسی کاربـران درون شبکه ، شناخت نیازهای یک شبکه به سرویسهای مختلف ، طراحی یک شبکه ، مدیریت آن و در نتیجه رفع اشکالات مختلفی که در نحوه عملکرد سرویس ها یا ارتباطات درون شبکه ای و برون شبکه ای ایجاد می شود  ، آشنـا می شونـد.  در واقع به طور خلاصه می توان گفت ، این مدرک به افرادی اعطاء خواهد شد که توانایی کارکردن بـصورت حرفه ای با سرویس هایـی مثل : Terminal Service , SharePoint , IIS , Clustering , DNS , DHCP  Active Directory , RRAS و ... را داشته باشند.
70-687: Configuring Windows 8
70-410: Installing and Configuring Windows Server 2012
70-411: Administering Windows Server 2012
70-412: Configuring Advance Windows Server 2012 Services

Microsoft Certified Solution Expert
(Exchange2013):
در این دوره افراد توانایی پیکربندی یکی  از قدرتمندترین و معروفترین ایمیل سرورهای دنیا را فرا می گیرند. Exchange 2010 در حال حاضر به عنـوان کارآمدترین ایـمیل سـرور دنیـا شناخته می شود و افـراد پس از  گذراندن این دوره می توانند Exchange را برای سازمان های با مقیاس کوچک ، متوسط و بزرگ راه اندازی  نماینـد.
70-662:Microsoft Exchange Server 2010

Microsoft Certified Solution Expert
(MCSE ):

افراد پس از بدست آوردن این مدرک توانایی مدیریت شبکه های مبتنی بر سیستم عامل های مایکروسافت را بدست می آورند.گذراندن دوره MCSE به افراد توانایی لازم جهت نصب و پیکر بندی سرور 2012 و اکتیو دایرکتوری و هم چنین سرویس های تحت شبکه از قبیل NPS,DHCP,DNS,... را می دهد.

افراد پس از گذرندان دوره های آموزشی این مدرک می توانند طراحی یک شبکه را با در نظر گرفتن استانداردهای طراحی انجام دهند. طراحی اکتیودایرکتوری کنترل و دسترسی کاربران به منابع شبکه در دسترس بودن دائمی سرویس های شبکه از سرفصل های اصلی این مدرک می باشد.به افرادی که چهار دوره ابتدائی را با موفقیت به پایان برسانند مدرک MCSA 2012 تعلق خواهد گرفت و در صورت گذراندن همه 6 دوره مدرک MCSE 2012 داده خواهد شد.

Configuring Windows 8

Installing and Configuring Windows Server 2012

Administering Windows Server 2012

Configuring Advance Windows Server 2012 Services

Design and Implementing a Server Infrastructure

Implementing and Advance Server Infrastructure



Core Solution Of Microsoft Lync Server
(lync2013):

با استفاده از نرم افزار Lync 2013 شما می توانید ارتبازات درون و برون سازمانی را به راحتی یکپارچه کنید .

Lync 2013 به سارمان شما این امکان را می دهد که کلیه کارمندان در هر لحظه و هر کجا بتوانند کارهای خود را انجام دهند .چت سرور ,ویدئو کنفرانس, ارتباط تلفنی بر روی بستر IP از ویژگی های Lync Server 2013 می باشد.

Lync 2013


Sharepoint به عنوان یکی از رایج ترین پرتال های تحت وب در دنیا به شمار می رود.Sharepoint در نگاهی ساده به شما امکان به اشتراک گذاری اسناد و فرم ها را در سطح سازمان می دهد..اما نرم افزار Sharepoint فراتر از به اشتراک گذاشتن اسناد و فرم ها می باشد شما با استفاده از این نرم افزار می توانید سایت داخلی و یا خارجی به صورت پویا راه اندازی کنید و هم چنین تعاملات و ارتباطات سازمانی را با استفاده از اماکانات sharepoint 2013 انجام دهید.
Sharepoint 2013




  • گروه کامپیوتر پیام نور مرکز خوی

MCSA

مدارک مایکرسافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی